hey ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met het spirituele dus ik weet zeker dat een droom een betekenis heeft
ik heb al regelmatig gedroomd over een witte wolf waar ik mij op mijn gemak voelde en met hem telepatisch comuniceerde in mijn droom dan.
maar deze deze nacht heb ik een droom gehad over een indiaan en zou wat graag iets meer er over te weten willen komen het gaat als volgt.
Ik was op een zwarte paard aan het rijden samen met een groep mensen die ik niet kende.
Opeens stopten alle mensen. Ik vroeg aan hun “waarom stoppen jullie?”.
Ze zeiden omdat we deze berg voor ons niet kunnen beklimmen.
Ik keek hun raar aan en zei “niets gaat mij tegen houden, ik ga deze berg beklimmen”.
Dus ik ging naar de berg toe en keek ernaar, het was een stijlen berg volledig uit losse zand.
Toch begon ik de berg op te gaan maar zakte telkens weg, opeens zag ik dat er wortels van bomen uit de berg staken. Ik pakte ze vast en trok mijn eigen naar boven. Telkens een stapje hoger.
Toen kwam ik aan het top van de berg maar ik geraakte en niet op er waren geen wortels meer.
En als ik de rand van de bergtop pakte brokkelde het af. Opeens voelde ik een struikje, dus ik dacht ik ga dat struikje vastpakken en mij naar boven trekken. Dat deed ik, ik pakte het vast met mijn linker hand, opeens had ik mij gesneden aan een stuk glas die in de struikje was. Dus daar was ik dan onmogelijk om op de top te geraken. Toch wou ik de moet niet opgeven en zocht nog door maar tot grote spijt was er niets. Ik keek naar boven en toen zag ik iemand, een man ik zag hem duidelijk het was een indiaan breed gebouwd volwassen. Hij keek mij aan en ik keek hem aan. Opeens stak hij zijn hand uit en dus gaf ik mijn hand aan hem en zei dank u. toen was ik op de top en ben wakker geworden. en voelde de pijn nog in mijn linker hand maar ik ben heel rustig en vredig waker geworden.
groetjes
Domenico