hallo mensen,
Mijn dromen gaan de laatste tijd over hele rare dingen. Mijn dromen gaan de laatste tijd vaak over dat het alarm van de eerste maandag van de maand om 12 uur.
Vanacht droomde ik dat ik op het treinstation was, en ook dat alarm afging. We zouden net vertrekken met een gewone geel-met blauwe trein voor een schoolreisje. Iedereen was in paniek. Maar stapte wel in de trein. Op dat moment zag ik een vrouw waar ik een paar jaar eerder in het echte leven verliefd ben op geweest. Toen ik daar eenmaal inzat, met de mensen van mijn klas, zag ik dat mijn vader 2 stoelen achter mij zat, terwijl ik dat contact een paar maanden geleden heb opgezegd. Ik zag hem, maar hij zag mij niet. Later arriveerde we met deze trein ergens, toen zat mijn vader er niet meer in. Toen we arriveerde bij een soort van wissel op het spoor. Ging onze trein van het spoor, dus stond onze trein op een stukje zonder spoor. Toen moesten we wachten op de andere trein die voorbij kwam. We moesten ook bukken, want onze trein werd in een keer een soort van miniatuur. Want anders zouden we een botsing krijgen met die andere trein. Het rare was dat we ineens in zo' zwarte trein zaten van vroeger. Met van die mooie privé coupe's. Mijn docent was er ook, mijn coach van school. Later rende ik ineens door de stad, terwijl iedereen al een schuilplaats had gevonden voor de dreiging die eraan zat te komen.Deze keer was het vuur in mijn droom. Van heel veraf, in de horizon, zag je een grote rode gloed, het alarm ging ook weer af. Ik rende, en rende, maar kon geen goede schuilplaats vinden. En op dat moment stopte mijn droom. Er gebeurd nooit echt iets, dat ik dood ga ofzo. Alleen is er altijd die vreselijke dreiging.
dit was nog maar één droom van de vele rare dromen die ik heb gehad.
Ik zal nog wel een paar op het forum zetten.
ook vaak als ik wakker word ben ik nog moe, omdat ik dan het gevoel heb dat ik niet heb geslapen, maar te hard heb gedroomd.