Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

zeer mooie droom

Alex
15 jaar geleden

Ik droomde dat er menselijke buitenaardse wezens achter me aanzaten in een achtervolging, ze zagen eruit als gewone mensen maar ze waren uiterst intilligent en
snugger ik rende en rende door straten, wijken, en kleine mooie parkjes met grasvelden en ze volgden me met een busje vol technische snufjes en een politie auto
ik rende en rende en vluchte in kleine flatjes sprong van de ene flat naar de andere, de buitenaardsen hadden een soort kracht waarmee ze mensen in kleine bevroren ijsmannetjes veranderden, iedereen die zich met hun bemoeide werd met een simpel vlot handgebaar in ijs veranderd

ik liep een groot vierkant gevormd huis naar binnen, het huis had een raket lanceringsysteem vastgebouwd aan het huis zelf, ik liep een trap omhoog een deur door en kwam bij een soort kleine bar met een tap
achter de tap stond een mooie kortharige blonde dame (een van hun) ze zei dat ze 300/400 euro van me wilden hebben en dat als ik het niet zou geven dat ze me niet met rust zouden laten en me voor altijd zouden achtervolgen en vrienden en famillie van me zouden veranderen in ijsmannetjes. Toen kwam er een oudere mannelijke alien binnen met een soort van baantjers achtig uiterlijk hij zag er oud en wijs uit en hij zei dat ik hem moest volgen en ik weet niet hoe het kwam maar hij ging een heel klein tunneltje van 10 bij 10 cm achter de tap naar binnen, ik volgde hem en krimpte automatisch, we kwamen aan bij het gedeelte waar de raket was gemonteerd (hun ruimteschip), hij vertelde me over een paar dingen en gaf me een rondleiding rondom de raket lanceringsinstallatie even later ging ik weg en was ik weer op de vlucht ik vluchtte naar een nabijgelegen park met een grasveld

Goeie kennissen van mij stonden daar en ik praatte met ze en probeerde ze zo snel mogelijk te vertellen wat er aan de hand was en dat ze moesten vluchten maar op dat koment naderden de buitenaardsen in hun busje en veranderden ze mijn vrienden in kleine ijsmannetjes.
ik rende zo hard als ik kon weer naar het huis waar ze woonden, ging weer de trap omhoog en sprak weer met de dame, ik wist dat ze mijn vijand en en deed alsof ik ontzettend kwaad was op haar maar na dat ik haar vertelde dat ik woedend was en het ermee niet eens was we raakten we in een vriendelijk gesprek, op de een of andere manier lukte het me met wat vriendelijke opmerkingen en hier en daar wat geflirt haar hart te winnen en ze zei dat ze wel mocht.

Ze vertelde me hoe ik uit deze rotsituatie moest komen en ze vertelde me hoe ik alle andere buitenaardsen kon vernietigen maar dat zij zelf dan herboren zou moeten worden, ze gaf me een inktzwarte diamant gevormde steen en ze vertelde me over een locatie ergens in de buurt waar een telefooncel stond, ze zei dat ik de steen daar moest plaatsen op het moment dat er een grote hoeveelheid buitenaardsen achter me aanzaten ik zou het plan gaan uitvoeren, ik nam afscheid van haar en liep vlug het huis uit.

Ze achtervolgden me weer maar dit keer niet met een auto of een busje maar te voet en het waren 4 man, het sneeuwde en er lag een dik pak sneeuw op het trottoir en ik droeg hele dikke speciale winter laarzen die het weghollen moeilijk maakten maar ik liep nog net hard genoeg om ervoor te zorgen dat ze op zo'n 2 meter afstand van me bleven lopen. Ik was bijna bij de telefooncel en op dit moment kwamen ze van alle kanten van de straten het waren er zeker zo'n 100 man, ze wilden mij tegenhouden en me gevangennemen maar het lukte me nog net om de steen in het midden van de telefooncel te plaatsen.

Op dit moment begon de zwarte steen die ze me had gegeven heel fel wit light te schijnen zo fel dat ik niets anders meer zag en hij gaf ook een heel hard ruisend geluid
op een gegeven moment gaf hij ontzettend veel kabaal en scheen de steen zo fel en zo sterk dat hij zowat de hele complete straat verlichte met wit licht het was een gigantische explosie van wit light.....

De explosie van licht eindigde en alle buitenaardsen waren in ijs verandert door hun eigen kracht.

De mooie blonde dame stond in de telefooncel ze was naakt en heel mooi, ik liep naar haar toe en ze zei:

"Ik ben herboren"

En we omarmden elkaar in een uitbarsting van liefde, we waren heel gellukig dat we weer samen waren.

Einde .