Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom

Mary
15 jaar geleden

Ik heb vannacht een heftige droom gehad,ben om 1.13 wakker geworden met een angstig gevoel,
flink gezweet en gehuild blijkbaar ook.
Ik heb wel wat opgeschreven van wat ik onthouden heb...en heb zelf wat geprobeerd te ontcijferen:-)
maar zou ik het heel fijn vinden van een 3e uitleg te krijgen
In mijn droom was een feest er waren heel veel mensen ik herinner me bekende gezichten te hebben gezien maar ook heel veel onbekende gezichten ,het gekste is dat ik eerder hun gzichten heb onthouden dan die van de bekende
in mijn droom was mijn vader(hij is 4 jaar geleden overleden) ziek lag in bed ,maaaaaaaaaaaaaaar die man die daar lag was niet mijn vader
was iemand die ik niet ken en die ,veranderde van gezichten tijdens mijn droom ,van leeftijd ook ,en aan het einde was hij een hond.
in mijn droom was ik ook heel bewust dat die zieke man kon niet mijn vader zijn ,ik wist in mijn droom dat hij overleden was...
nog iets dat ik me herinneren is dat... op zoek was daar naar een slaapplekje ,en ik kon een vrije plekje vinden waar dus die hond lag die ernstig ziek was,en die mijn vader was, en als ik het goed heb eigenlijk 3 potten had zonder mank te lopen...
in mijn droom was een happy sfeer, vrolijk,daarom was ik ff geschrokken van mijn angst /onrust gevoel toen ik wakker werd,klopte niet eigenlijk met wat ik in mijn droom beleefd heb..
Ben een uur of drie weer in slap gevallen , en nu komt het gekste,ik werd wakker met het gevoel dat iemand hier was...niet in mijn slaapkamer maar in mijn woonkamer...ik werd getrokken als het ware naar mijn woonkamer ,impuls gekregen de radio aan te zetten maar tja op knop gedrukt en gebeurde niets...na een paar minuten ontdekte ik dat het knopje van de stekker doos waar de stekkers van tv en radio ziin, uit stond...dat gaf me een raar gevoel,want ik doe het nooit uit....

ik zou het heel fijn vinden als iemand mee kan helpen met de betekennis van deze droom

al vast bedankt