Ik was in een openbare toilet in een soort van parkeergarage, en ik keek in de spiegel en zag toen dat er twee van mezelf waren. De ene liep door het toilet rond, en de andere, die ik écht was, ging op zoek naar de uitgang. Maar de parkeergarage was zo donker dat ik niets zag. Toen zat ik plotseling ergens vast en was er een fel licht, en er kwamen allemaal vliegende beestjes naar me toe, die gevaarlijk waren. Ik kon loskomen en vloog weg, uit de parkeergarage en botste bijna tegen een flatgebouw aan, maar ik kon het besturen en begon te vliegen boven de stad. En toen dacht ik, shit ik ben de andere ik kwijt.
Toen werd ik voor mijn gevoel wakker, en zat ik samen met een vriend van me op mijn bed, en er was muziek aan, en we hadden net een gekke space gehad door dat nummer. Toen kwam mijn vader binnen en wou hij het ook proberen maar het nummer veranderde en toen werd ik echt wakker.
Ik was vergeten mijn muziek uit te zetten dus er stond echt muziek op, ik vraag me nog steeds af wat het nummer was waardoor ik zo'n gekke droom had.
Ik vraag me heel erg af, betekend deze droom dat ik een deel van mezelf kwijt ben? een deel wat ik niet écht was misschien... Ik kan nergens iets vinden over jezelf dubbel in een droom zien, heeft iemand een idee wat dit precies betekend?
Dankje!