Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom over zwemmen in een jurk en varen in een boot

Juul
15 jaar geleden

Ik heb de laatste week nogal rare dromen gehad. Ik zit er dan helemaal in en kan ze dan ook goed herinneren.
De eerste droom was over een boot, het was donker en ik zat op een grote boot en onder in de boot waren mensen aan het roeien
ik stond alleen maar op het dek en deed niks, ik keek alleen.
We gingen heel snel en maakten vele bochten.
Op een gegeven moment gingen we onder de grond, heel smal was het daar
en ik moest raketten hebben die onder boot moesten.
Maar er mistte een onderdeel en dat moest op maat gemaakt worden
dat is ook gelukt maar toen was het niet meer nodig..

De tweede droom ging over een zwembad in iemands tuin met een schutting er om heen.
Daar moesten we zwemmen maar ik wilde persee een jurk aan.
Het duurde heel lang voordat ik het water in wilde gaan
en toen ik er eenmaal in zat kon ik niks meer.
Myn beste vriendin en mijn ex en het broertje van mijn ex stonden om het zwembad heen totdat ik er in sprong, toen wren ze weg

er zit een betekenis achter de dromen dat weet ik anders hadden ze niet zo'n indruk op me gemaakt
kan iemand me vertellen wat ze betekenen?

Alvast bedankt!

valerie
14 jaar geleden

ik heb al twee nachten na elkaar gedroomd over een zwembad
de eerste keer droomde ik dat ik naar de bodem getrokken werd in het zwembad en ik bijna niet boven geraakte, die nacht overnachte ik bij een vriendin

de tweede nacht droomde ik dat ik ging zwemmen vlak voor sluitings tijd in het zwembad wanneer het donker was , er was ook een bepaald machine waarop je kon instellen hoelang je wilde zwemmen, er waren bloedsporen langs het zwembad ik merkte ze wel op maar trekte me er niet veel van aan
...

vorige nacht droomde ik over arme mensen ik was omgeven door negertjes arme mensen vooral kleuters, ik ging naar een winkel, ik logeerde ook bij gezin met negertjes ze hadden het heel moeilijk ze leefde in armoede en ik kon niets doen ook al had ik meer als hen

kunne julie me hier iets over zeggen?
alsvast bedankt

T
14 jaar geleden

Euhm... Die 2e droom heb je gewoon van een enge film die ik ook heb gezien, en ik erger me aan het feit dat je negroïde mensen 'negertjes' noemt! En je taalgebruik neemt ook te wensen over... Misschien gemeen, maar ook gelijk een tip!!!