Ik stond in ''the middle of nowhere'' en ik kreeg ineens opdracht om terug te gaan naar 1999
Ik kreeg een aantal hulpmiddelen mee mocht er iets fout gaan.
Ik kreeg een ''Timetravelwatch'' dat als ik iets fout zou doen in het verleden, kon ik de tijd gewoon terugzetten voor dat het probleem was gebeurd.
Een mobiele telefoon ''van rond die tijd''
En kleding die bij die tijd paste.
En daar was ik dan in 1999.
Samen met Harm, Maarten & Joost (Goede vrienden van mij)
En alles zag er toen weer uit zoals het er toen uit zag.
En je raadt het al, ik ging natuurlijk eerst mij zelf zoeken als 7 jarig mannetje.
Maar ik mocht niet met mijzelf praten & geen informatie geven van wat er in de toekomst gebeurd, dat zou fataal af kunnen lopen.
Uiteindelijk kwam ik mijn moeder tegen, wat heel vreemd was want ze was gescheiden van mijn vader(Wat niet zo is)
En getrouwd met mijn oom.Ik heb haar(mijn moeder) uiteindelijk verteld dat de technologie in 2009 al zo ver was dat we in de tijd konden reizen(Aangezien mijn moeder een intilligente vrouw is, begreep ze het, terwijl de technologie in het echt nog lang niet zo ver is, maar goed) Ze keek een poosje naar mij en begon te huilen.
Ze had mij laten adopteren door een pleeggezin omdat zij het allemaal niet meer aan kon(Wat ik vreemd vondt want het is een tijdsreis, terug in de tijd, en ik ben niet geadopteerd.) Mijn moeder vloog in mijn armen en ik zei dat het allemaal goed met mij gekomen is, zoals ze zag)
Daarna rende ik zo ver van ieder familielid die ik zag weg, en ik zag ze naar mij kijken niets zeggend, zwijgend.
En daarna wilde ik toch echt terug naar 2009.
En toen zag ik mijn vader in een steegje als ''Zwerver''
Ik boodt hem mijn hulp aan, en heb hem geholpen weer op eigen benen te kunnen staan.
Ik ben door die hulp die ik mijn vader boodt van 1999 t/m 2005 daar gebleven.
Hij had de top bereikt in de techniek en had een gelukkig leven(Voor zo ver ik weet)
Uiteindelijk kon ik terug naar 2009 en stierf ik op het moment dat ik terug kwam.
Hele vreemde droom, als iemand een antwoord of uitleg heeft over zo'n droom.
Alstublieft antwoord dan, ik verlang naar het antwoord!
En ik zag iedereen die ik kende op Harm, Maarten & Joost na dan. Allemaal rondlopen als jongentje of meisje van rondt de 5/10 jaar. Mijn opdracht was om uit te vogelen waarom het in 2009 zo fout is gegaan(Wat fout is gegaan dat weet ik niet)
Harm Maarten & Joost was ik ondertussen kwijt geraakt.
En ik wilde