Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Voet bij stuk

15 jaar geleden

Het was op een marktplaats, waar ik vroeger heb gewerkt; de Blaak, waar het vreemde mysterie gebeurde. Lange tijd heb ik altijd geskateboard en waagde weer eens een ollie ( sprong) op het overigens slechte wegdek. Tot mijn grote verbazing schoof mijn voet er voor de helft in de lengterichting af. Het leek wel een zooltje met tenen, of de doorsnede van een bloedrode gladgestreken ham... met tenen. Het deed eigenlijk niet echt pijn ook al deed ik dat wel een beetje overkomen, want zoiets overkomt je ook niet elke dag. Daar zat ik dan, midden op een leeg marktplein op de grond, met in de ene hand mijn verbaasde hoofd en in de andere een afgesneden stuk voet. Onmiddellijk plaatste ik intuitief het stuk voet terug onder aan mijn enkel. En waarempel, het leek wel alsof het niet alleen paste maar ook redelijk direct weer werd geaccepteerd door mijn been. Op de een of andere manier ben ik doorgestrompeld naar en over de Hoogstraat en wist een vriend van me een taxi te versieren die me wel eventjes naar het ziekenhuis zou brengen. Inderdaad zette deze oudere meneer met grijzende golvende haardos me af bij het ziekenhuis, waar mijn familie al stond te wachten. Na een hoge ruimte met allerlei vreemd geplaatste losstaande liften bereikt te hebben, wat wel door kon gaan voor ontvangstal, stapte ik in de lift en bereikte de verdieping van dokter waar ik wezen moest. Niemand raakte in paniek of liet ook echt blijken dat het ook ernstig was, maar ja mijn stuk voet zat natuurlijk alweer bijna een soort van vast aan mijn been . Al die commotie werkte wel op mijn blaas en ging dan ook naarstig op zoek naar het toilet. Het toilet was om de hoek. Toen ik kwam aangestrompeld aanschouwde ik een vreemd tafereel. Het was een hele open wc met drie plaselementen. Er waren drie hoertjes in de plee die hard bezig waren met een of ander fonteintje en hun vagine; of dit voor het genot was of om haar schoon te maken laat ik in het midden, maar het leek op het laatste. Ze keken me aan en vertelde met hun blik dat de wc bezet was. Toen liep ik terug naar de dokter zette mijn voet op de onderzoeksbank en excuseerde me dat ik wat later was, maar dat ik zonodig moest plassen. Toen zei hij dat dat inderdaad soms lastig is omdat er vaak hoertjes waren die de plee bezet hielden. Met mijn voet kwam het wel weer goed zei hij, ook al had hij nog nooit gezien dat iemand zijn voet er zo was afgeschoven en weer zo snel genas. Maar ja ik had dan ook nog nooit drie hoertjes op een plee gezien die bezig waren met een hogedrukspuit.

2 keer bewerkt. De laatste keer was 15 jaar geleden door Barabas.