Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

droom over drie kraaien

postma
15 jaar geleden

ik droomde over drie kraaien die voor me uit zag vliegen al zwevend laag over de grond.Eerst voelde t eng, eventjes later voelde t beter, was t net of ze op de zachte wind de vleugels lieten vliegen?ik schrok wakker, dacht oooh kraaien, bah, weten jullie wat dit betekend?
Ik had wel een film hier vlak voor gezien met enorme kraaien, weet neit of t daar wat mee te makne kan hbeben?

eventjes later droomde ik over dat ik een babytje van ongeveer 8 maand aan het voeden was? eten gaf in een etensstoel?zag dat ik een soort aapartement was beland? zag mn ex ook nog? en mn kids?Ik zei uh? heb je nue en huis zonder yuin? nee zegt mn ex kijk amar op t balkon en inderdaad een heel grote struik.toen zag ik buiten dat er veel troep uit t huis was gegooid, vond die t eveel troep, het huis was niet leeg maar zeer netjes.

oke mn leven staat nu op een keerpunt, heb veel meegemaakt.het is best wel spannend allemaal.Weet nog neit hoe ales komt? ik had mn leven ahast op orden en plots operaties en bo,

weten iem wat deze dromen betekenen? allemaal in 1 nacht?