ik heb de afgelopen nacht een hele vreemde droom gehad, niet vervelend op een bepaalde manier vond ik het geweldig, maar het volgende gebeurde: ik werd opgebeld door een of ander bureau in mijn droom, deze zei dat mijn voorvader iets voor me achter had gelaten, en die had gezegt dat deze dag en deze maand de tijd zou zijn dat ik het zou krijgen, ik kreeg een kaart, op deze kaart werd uitgelegt waar ik heen moest, maar de kaart stuurde me naar een meer toe, daar kreeg ik een ingeving dat ik het water in moest gaan, ik ging dit water in en begon te zwemmen op een bepaald moment duikte ik onder water en daar lag een kasteel, mijn gevoel zei me dat ik naar binne moest dus ik zwom door een raam naar binne, toen ik binnen was stroomde het kasteel leeg van water, een meisje dat de geest was van een dienstmeisje dat voor mijn voorvader had gewerkt kwam door een deru naar binen gelopen, achter haar liepen een hoop katachtigen wezens, normale katten maar ook hele grote zoals een soort van luipaarden en leeuwen, maar dan met iets aparts aan zich, dat ik niet thuis kan brenge, maar als ik niet het meisje zou zijn dat mijn voorvader wou dat het kasteel zou krijge zou ik het niet overleven, maar de katachtigen legde zich naast mij neer en vroegen oma aandacht, op de een of andere manier voelde ik me aangetrokke tot deze wezens en het kasteel en ik merkte dat hoe langer ik in het kasteel was hoe gehechter ik eraan gehecht raakte, ik wou niet meer terug naar mijn eigen huis, het kasteel vroeg steeds meer vn me, het meer leek mijn ziel te worden dat heen en weer bewoog en het kasteel leek te voeden hoe verdr ik in bezit kwam van het kasteel hoe minder gehavend het kasteel eruit begon te zien, steeds minder interesseerde me nog, alleen mijn vriend en mijn beste vrienden voro familie leek ik niks meer te voelen.
in mijn droom ben ik ook daadwerkelijk naar bed gegaan en werd wakkr in mijn eigen bed en dat is juist het angstaanjagende van deze droom, maar op een of andere manier voelde ik me heel fijn toen ik wakker werd.
ik zou heel graag willen wete wat deze droom kan betekene want ik kan hem zelf niet plaatsen. alvast bedankt.