Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

oude vrouw op mijn balkon

toni
15 jaar geleden

ik lag alleen te slapen (in mijn slaapkamer)

begin van mijn droom

ineens zag ik een oudere vrouw (rond de 70 haar zwart/grijs haar tot op haar schouders) op mijn balkon staan die naar mij stond te kijken terwijl ik sliep.
ik had mijn ogen half dicht en ik gluurde terug zodat ze niet zag dat ik terug keek.
ineens stond ik voor haar voor mijn balkondeur in mijn slaap kamer en zij stond nog buiten op het balkon.
we keken elkaar recht aan door het glas waarop ik snel de deurgrendels dicht deed. we bleven elkaar aan kijken en zeiden niks.
maar ze wou naar binnen, teminste dat idee had ik.
toen ze ineens weg was lag ik weer in bed en had het idee dat er inbrekers waren en ik durfde me niet te bewegen.

wie weet hier iets meer over, ik heb nog nooit zoiets gedroomd ??????????

dal
15 jaar geleden

Dag Toni,

ik heb iets gelijkwaardigs gedroomd, ik droomde dat ik van mijn keuken naar de kamer liep, daar stond zijdelings tegen de muur geleund een kleine zeer angstige vrouw van een jaar of veertig, ik was niet bang maar reageerde vriendelijk met dag wie ben je? zij stond te bibberen van angst en we keken elkaar aan, daarna waren we plotseling in een kort gevecht gewikkeld, ik vroeg aan haar vertel me nu wie je bent! plotseling zaten we rustig op de bank en zijdelings was er ook een man aanwezig, zeer vaag. einde droom.

Ik heb dit door een helderziende laten uitleggen en zij vertelde dat het te maken had met de overwinning van mijn eigen angsten. Eigenlijk is het een karmische opruiming, en heb ik mijn angsten volgens haar overwonnen.
Dit klinkt mij niet vreemd in de oren omdat wij vroeger veel angst in de familie hebben beleefd, zeer strenge vader.

Misschien kan je hier iets mee.

groet Dal