Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ee gedeelte van een naam.

15 jaar geleden

Hallo,

Al een tijdje heb ik steeds dezelfde droom. Waar het precies overgaat veranderd steeds maar ik krijg steeds dezelfde naam ( geschreven op iets) weer terug.
Steeds als ik de naam volledig wil lezen wordt ik wakker. Erg frustrerend is dat. Het enige wat bijft hangen is de eerste letter van een naam J en de eerste drie letters van de achternaam. jan. Ik lees dus j.Jan..... Ik heb geen idee waar dit uiteindelijk naar toe leidt maar het komt steeds opnieuw terug. Kan iemand helpen uitleggen wat dit betekend?

Vriendelijke groetjes,
Mo

asilverwolf
15 jaar geleden

je kent dus helemaal niemand die met de voor naam met de j begint en met zijn achternaam met jan.

heb je wel eens geprobeert om de j gewoon te negeren en de volgende letter te lezen. of word je dan ook wakker

15 jaar geleden

Hoi,

Ik heb wel iemand gekend met de naam jan. Mijn opa heette zo. Vaak wil ik verder lezen en negeer ik de eerste twee letters want dat weet ik nu al maar de derde letter ik weet ook niet of er een derde letter is komt maar niet.

De ene keer wordt het op een papiertje geschreven de andere keer in het zand. ik zie dan alleen de pen en het papier met de letters maar nooit wie het schrijft en wat het dan wil. Ik heb het geloof ik wel eens gevraagd. Als de eerste letter op pepier wordt geschreven maar er wordt niet gereageerd. tot laatst toen kreeg ik te horen binnekort wordt het duidelijk.

ja leuk mar dat is nu al zo'n twee weken geleden en krijg steeds opnieuw te horen binnenkort wordt het duidelijk. Ik kan het verders b=nergens vinden op i-net wat het nu precies betekend.

heb jij misschien een idee?
Groetjes,
Monique