Hallo,
Ik zou het heel erg fijn vinden als iemand me kon helpen of althans ik iemand kon vinden waar ik mijn dromen aan kwijt kon.
Ik heb nl. het probleem dat ik ontzettend veel droom en deze ook ontzettend goed onthoud.
Er is nl. veel op emotioneel vlak gebeurd te laatste tijd maar als ik op deze site rondkijk naar symbolen gaat het continu over dat ik iets uit mijn
verleden los moet laten en ik weet niet wat. Ik zou er een aantal voorleggen.
Eergister droomde ik dat ik iemand had gevonden dood in een kast diegene was ook helemaal vastgebonden etc. en het moest een bekende van mij zijn maar ik kon niet zeggen dat ik haar herkende.=S Ook heel raar was dat de moordenaar die ik ook ken maar ik in dagelijks leven helemaal geen hekel aan diegene heb dacht dat ze daar nooit gevonden kon worden omdat hij dacht dat niemand de sleutel had van die kast behalve hijzelf dus maar dat was onjuist want ik had dus ook die sleutel. Ik kon het ook niemand vertellen dat ik wist dat hij haar vermoord had en ik wilde het heel graag openbaar maken maar kon het gewoon niet. Ook rook ik haar dat ze aan het ontbinden was zeg maar. Deze droom maakte wel een grote indruk op me. Maar gister dus een dag erna droomde ik dat ik aan het werk was bij waar ik nu werk alleen was het een heel ander gebouw, ook niet herkenbaar van iets. En toen ging ik ineens weg en liep ik naar een gebouw en toen ging ik daar de toiletten schoonmaken. En ik was aan het kletsen met een vrouw die ik niet kende. Waar het precies over ging kan ik ook niet zeggen want het ging zo snel wat ik allemaal te vertellen had. Toen stapte ik weer verder in een andere ruimte en was ik met autobanden bezig, ik zou niet weten waarom maar ik was er in ieder geval mee bezig en toen hoorde ik ineens hele harde muziek en zag ik mijn eigen auto kei hard langs rijden maar ik had niet het gevoel dat hij gestolen werd ofzo ik verschoot er alleen heel erg van en toen werd ik weer wakker.
Ik heb heel vaak van die rare onverklaarbare dromen en ik weet zeker dat er meer achter zit maar kom er maar niet uit.
Groetjes,
Nieskee91