Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Een andere persoonlijkheid

Twi-hardje
15 jaar geleden

Hallo. Ik was echt smoor verliefd op een persoon , het ging goed , maar het kwam niet aan een relatie , het ging toen fout en we hadden een sort van ruzie ik had toen geen contact meer met hem , en zo zijn we uitelkaar gegaan en steeds minder contact met elkaar .

Ik heb soms nog wel dromen over hem ... Maar als hij in mijn dromen is , dan is hij meestal dan Gemeen of sarcastisch, ik vind het best wel raar , want hij was wel aardig ..
ik had ook wel eens een heel vaag droom over hem , we waren buiten ik had iets zwarts aan , het was een soort korset , En hij keek naar me en zei, 'staat je goed hoor , '' maar ik kon aan hem zien dat het sarcastisch was . IK heb wel vaker over hem gedroomd , en teon was hij best wel gemeen , maar gemeen op het manier , van dingen zeggen .

Weet iemand meschien hier iest van ?

Groetjes. Twi-hardje

Nieskee91
15 jaar geleden

Hoi Twi-hartje,

Ik denk dat je veel over hem droomt omdat je hem niet los kunt laten. En dat je misschien jezelf terug ziet in hem. Ik weet niet waardoor er precies ruzie is ontstaan maar ik ken zo'n soortgelijke situatie alleen heb ik er geen dromen over gehad gelukkig. Maar misschien ben je bang dat JIJ juist gemeen bent geweest naar hem toe. En je dit terug ziet in je dromen als hem, omdat je hem toch niet los kunt laten, stiekem vind je hem waarschijnlijk nog wel leuk op de een of andere manier(weet ook niet hoelang het geleden is dat deze situatie is voorgevallen). Ik kon er ook niet precies uithalen of je nog wel contact met hem hebt of niet. Als dit niet zo is is het misschien een idee om toch op een of andere manier een keer contact met hem te zoeken. Je moet hem niet mee overdonderen natuurlijk maar misschien is dit de oplossing van je dromen.

Groetjes,
Nieskee91

Twi-hardje
15 jaar geleden

Heel erg bedankt Nieskee91 het heeft me wel geholpen.
Dankje wel voor de reactie
Groetjes Xx