De droom begint ermee dat ik in een donkere kamer sta met me rug naar de deur,
er staat zowel links als rechts van me een vrouwelijke vampier en voor me in het midden van de kamer staat een bed waar een vrouw op ligt.
Links van een bed is een raam waardoor ik kan zien dat de kamer niet op de begaande grond is.
en buiten staat een lantarenpaal op de stoep met mijn fiets er aan vast gemaakt.
op de bagage drager van me fiets zijn al mijn bezittingen opgestapeld zoals bank en tv.
Daar achter is een soort van park met een groot zwarthek er omheen.
Op het bed in de kamer ligt een vrouw te trillen en agressief te bewegen die bezeten blijkt te zijn.
Van mij word verwacht dat ik haar help.
Het volgende moment zit ik op haar hou ik haar handen vast en bijt ik haar tot ik haar bloed in mijn mond heb.
Als ik dan opkijk zie ik iemand het slot van mijn fiets doorknippen en met me fiets wegrennen, dan realiseer ik me dat ik er niet achteraan kan en word ik wakker.
In een droom die ik vlak daarvoor had ben ik in een grote mooie zaal aan het dansen met een vrouw.
Om ons heen staan nog veel meer mensen te dansen en tegen de muren staan tafels met eten en drinken.
Bij de tafels staan mannen met elkaar te praten en te kijken naar de dansende mensen.
Het volgende moment voelt het alsof ik uit een soort hypnose ontwaak en de realiteit zie.
Een groot gedeelte van de dansende mensen zijn wolven en de mannen die bij de tafels staan blijken dat ook te zijn.
De zaal die er eerst zo mooi uitzag is een verlaten gebouw.
Dan ren ik opeens met de vrouw waarmee ik aan het dansen was door 2 grote deuren een trap af, weg uit dat gebouw.
Het volgende moment zitten we naast een groot zwart hek waar achter we grafstenen zien en een grote graftombe.
ik probeer haar uit te leggen wat er precies aan de hand is tot ik doorheb dat de weerwolven achter ons aankomen via het kerkhof.
Daarna word ik weer wakker
het vampier en weerwolf aspect begrijp ik wel maar dat is nieteens zozeer iets wat heel erg naar voren komt.
in de eerste droom is het voral de bezeten vrouw en het moment waarop me fiets word gestolen.
en in de 2de droom de verandering naar realiteit en de grote graftombe vlak voordat ik wakker word.
wat zou de betekenis hier achter kunnen zijn?