Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemde droom die ik niet kan thuisbrengen..

Diego
15 jaar geleden

Ik heb vanacht een apparte droom gehad .. en ik zou niet weten waarom want het combineerd niet..

de droom ging als volgt..

Ik was in een soort Hangar en stapte In een vreemd vliegtuig. het vliegtuig was erg gestyld klein en vreemd.. maar met mooie kleuren afgewerkt...
Ik liep een vriend van me achterna die het vliegtuig bestuurde... via een trappetje kwam ik ergens voorin bij de neus van et vliegtuig... en ik keek dus door et raam naar voren.. ER was overgings geen cockpit Die was voor me gevoel beneden.. 1 trappetje lager... en er was geen passagiers ruimte.

op een gegeven moment steeg et vliegtuig op en waren we boven een blauwe zeee... et vliegtuig vloog heel gevaarlijk laag en ineens Kreeg et een soort BOOStT ( verselling ) en steeg et weer "naar normale hoogte

tsjaah ik zou et niet thuis kunnen brengen.. aangezien ik et vliegtuig nog nooit gezien heb... en het ook niet met de vliegtuig betekenis kan thuis brengen...

miss weet iemand meer..
mvg diego.

15 jaar geleden

Hoi Diego

Vliegen we zelf als een vogel of een vliegding in de lucht dan moeten we in het waakbestaan weer met beiden benen op de grond komen te staan omdat we ver buiten de realiteit leven. Het kan ook zijn dat we te hoogmoedig zijn, hetgeen uiteindelijk tot een diepe val kan leiden. Overigens weerspiegelt het vliegen soms ook de behoefte om vrij te zijn van alle aardse beslommeringen en alles even te ontstijgen.

Groeten H@ns.