ik heb mijn droom al uitgetypt hoe dat ik hem beleefd had,
een paar details dat meisje (daphne is ondertussen mijn ex)
ook heeft mijn ex gezegt dat ze niets meer van me wou zien of horen
(wel met een heleboel twjfel ze had ook al 3 keer gezegt niet naar een feestvan mij te komen
en ook al vaker dat ze wel zou komen)
en haar ouders zouden nooit ook maar een voet in ons huis zetten
en om eerlijk te zijn snap ik het einde ook niet helemaal
maarja hier komt hij:
We hadden een feest hier in ons huis het was ondertussen ook al aardig laat geworden.
En ook hadden wij een zwembad uitgezet en dus bijna iedereen in zwemkleren.
En opeens kwam ik Daphne tegen in haar zwemkleding en ze had vreemde dingen op haar buik geplakt dus ik vroeg wat dat waren en ze kwam dichterbij mijn oor en zei: “soms haten mijn moeder en ik je samen”.
En opeens ging ze naar boven en even later moest ik naar de wc beneden was een half aan begonnen schoongemaakte wc… het schuurmiddel lag er nog dus ik dacht ik ga naar boven en daar was het een stuk minder dus heb ik daar de wc gebruikt.
Daarna dacht ik ik ga toch maar even bij Daphne kijken ze lag in het bed van mijn ouders samen met tante riki en tante riki lag zowat te slapen.
Opeens wou ik Daphne een kus geven en ze houd een vinger voor mijn gezicht en zo bleef die even hangen. Tot opeens schoof ze haar deken opzij en zij je mag me nu een knuffel geven.
En tijdens die knuffel zij ze ik hou van je en begon te huilen en ik zij het ook terug en begon half te huilen en opeens merkt ik dat ze zich geschoren had met een scheerapparaat (bij haar mond) en ik zei: “als ja dat blijft doen komen die haartjesjuist sneller” en riki zei hetzelfde en opeens hoorden we haar ouders naar boven komen.
Ik dus in zwembroek dacht ik trek me maar even een broek aan anders zie ik mijn ziel al vliegen. En net mijn broek aan zag haar vader dat ik mijn knoop dicht aan het doen was en schudde nee met zijn hoofd maar zei niets en haar ouders zeiden opeens: “de koffie is klaar” en toen werd ik wakker.
ik hoop dat iemad mij verder kan helpen