Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Veel te vroeg geboren baby?!

Rianne
15 jaar geleden

Ik heb een droom gehad, en ik kom maar niet achter de betekenis. Hij heeft erg veel indruk op me gemaakt.

Ik droomde dat ik op een feestje was. Er waren mensen om me heen die ik kende, O.a goede vriendinnen. Ik was een beetje aangeschoten. En wankelde lichtjes naar het toilet. Eenmaal op het toilet zaten mijn benen onder het bloed. En lag er een miniatuur baby in de wc. Ik tilde de baby eruit. Het was een heel mooi moment. Heel emotioneel. De baby bewoog. En ik besefte me dat het niet lang zou bewegen. En dat het daar in mijn handen zou sterven. Ik liet me op de grond zakken. Ik bleef naar de baby staren tot het ophield met bewegen. Toen moest ik huilen. En bedacht me hoe mooi het wondertje was en dat ik het moest gaan begraven. Besefte me dat ik ermee naar mijn vriendinnen moest gaan. En dat wilde ik niet. Was zo'n raar moment. Ik kon daar toch niet mee aan komen. Anderzijds intereseerde het me niets en bleef ik hangen tussen geluk en verdriet. Ik bleef voor mijn gevoel heel lang naar de baby kijken.