Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

manbearpig

doortje
15 jaar geleden

ja, ik bedoel de manbearpig uit south park. (een verzonnen kruising tussen een mens, beer en varken)
ik droomde dat mijn ouders werden aangevallen door manbearpig, mijn vader begon te vechten met hem maar manbearpig mocht niet gedood worden door een mens (dat was heilig verboden ofzo). na een tijd ging manbearpig op een natuurlijke manier dood
. toen ik wakker werd in mijn kamer (nog steeds in mijn droom) zag ik een baby/puppy(ik weet niet hoe je dat moet noemen bij monsters) manbearpig in mijn kamer liggen, en ik en het/haar werd ons huisdier. het was ook een zusje van mij (genetisch (ik heb in het echte leven geen zus)) het voelde een beetje alsof ik een gehandicapt zusje had waar ik zielsveel van hield. (mijn hond kon ook goed met haar opschieten) de ene keer leek ze meer op een hond in mijn droom, de andere keer op een varken met hele kale poten.
maar ze was een wild beest en ze zou me doden als ze opgroeide. dus we (mijn ouders) besloten haar in te vriezen (bij een speciale dokter daarvoor), zodat als de tijd kwam dat we haar konden temmen we haar weer konden ontdooien en haar alsnog houden. (ik had het idee in mijn droom dat het verdrietig was dat ik afscheid moest nemen (het was tenslotte mijn zusje) maar dat het altijd beter is dan haar dood te laten gaan.)

ik werd wakker nog steeds met het gevoel dat ik die manbearpig mis...