Heey
Ik droomde pas echt heel raar.
Ik was met mijn vriendin in een onbekend winkelcentrum, en daar was een reus die alles kapot maakte. Ik was een beetje de domme en mijn vriendin de slimme (terwijl ik in het echte leven juist best slim ben.). Mijn vriendin zei tegen de reus: verstop iets in een andere kamer (kamer??) en als wij het kunnen vinden moet je stoppen, en anders mag je ons dood maken. Dus hij ging wat verstoppen. Even later was hij klaar, en mijn vriendin kon vliegen en nam me mee naar de kamer. We deden eventjes als of we zochten en ik pakte een hele grote hamer. Mijn vriendin riep dat we het niet konden vinden en de reus kwam. Mijn vriendin had mij al op gepakt en toen hij binnenkwam sloeg ik hem heel hard met de hamer, in ieder geval, dat was de bedoeling. Ik miste en toen werd de reus heel boos. Hij begon een spijker in mijn arm te slaan en toen werd ik wakker.
Ik vind het echt heel raar dat mijn hoofd zo'n plannetje om die reus te slim af te zijn kan bedenken, want ik deed het zeg maar onbewust, zonder te denken oh dat doe ik om die reus te pakken. En waarom ben ik nou opeens zo dom?
xx Appel