Als je een depressiefe of angstige droom hebt ofzoiets zeg maar, kan het op dingen van je onderbewuste duiden, ik heb de laatste tijd 2 dromen gehad en de omschrijving hiero met die woorden klopt met hoe ik me toen voelde.
ik droomde over onweerswolken, onrustige zee, zombies, en klasgenoten die op het strand waren en ineens al hun vlees verloren waren, dus levende skelleten zeg maar en ik wist dat ik er niet naar het strand gegaan moest worden, maar ik ging mee, misschien dat ik nog wat kon veranderen.
of: een droom over een spel waar je je moet verkleden naar de personages en waar je je dus ook kunt verkleden als iemand anders dan dat je in dat spel bent. In ieder geval het ging hierom: diegene die als laatste overeind staat heeft gewonnen. En dus ook met gevangen nemen en dergelijke (dit is maar een gedeelte hoor..)
Dus dit soort dingen, of dromen over een bepaalde vogel.. nou ja, dat soort dingen dus..
Die laatste droom helpt trouwens, want nu weet ik wat ik tegen mn vriend moet zeggen.. maar dat is een ander verhaal.
Je dromen zeggen dus iets over hoe je je voelt, misschien onopgemerkt, of juist heel duidelijk, ook al merk je dat niet meteen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes, Theartoflife