hallo, ik kan deze droom nog maar voor de helft herrinneren:
Ik en mijn beste vrienden zaten rustig in de coffeeshop en plots veranderde het hele landschap in een donkere, lugubere, hellachtige plaats vol met monsters, plotseling zie ik mijn vrienden allemaal in prachtig harnas met de meest waanzinnige zwaarden die ik ooit gezien heb, wanneer ik naar mijn eigen kjk zie ik dat ik de "verlosser" kleren aanheb, we beginnen tegen de monsters te vechten en ondertussen sterven een paar van mijn vrienden, dan wordt ik ongelooflijk kwaad, smijt mijn vuisten op de grond, plotseling lig ik op mijn rug met mijn vuisten in de lucht en begint er een onweerstaanbare drang om een lied te zingen, het lied is het enige dat ik mij nog scherp herninner, het was een soort van koor, maar in een vreemde nog nooit gehoorde taal, raar maar krachtig, maar dan met de elementen van haat, woede en wraakzucht. Na dit lied komt er een ongeloofkijke grote energiegolf/plaat die al de monsters plus mijn vrienden vermoordt, nadat ik zag dat mijn vrienden dood waren kon ik het niet meer aan en toen werd ik plotseling wakker...