ik heb steeds dromen waarin ik meestal alleen ben in bijvoorbelld een stad of een grote tuin.
op het begin niks bijzonders maar ik word telkens precies 1minuut voor mn wekker gaat wakker zelfs als ik hem op een andere tijd zette.
deze nacht zei een stem voordat ik wakker werd dat ik weer de sleutel moest vinden. Weer omdat ik het al is eerder heb meegemaakt (vorig jaar) na 1 week vond ik toen "de sleutel" en de dromen stopte. deze droom begon dankzij een vervelend iets. En ik kon het vorige keer pas na dat ik de sleutel vond verwerken.
hier een voorbeeld van mn laatste droom: Ik zat in een tribine naar een optrede van system of a down te kijken/luisteren ze speelde het nummer spiders.
toen ze klaar waren liepen ze weg en zag ik dat ik als enige op de tribune zat. ik liep weg van de tribune de stad in (onbekende stad). Het was nacht en er was niemand binnen of buiten en het enige licht kwam van de lantaarnpalen. ik liep door de straat en riep of er nog iemand anders was maar ik kreeg geen antwoord. op het eind van de straat stond een huis met de deur open en ik ging naar binnen maar er was niemand. dus ik ging weer naar buiten en struikelde en viel op mijn hoofd. ik kijk vooruit en zag twee schoenen maar ik kon niet naar boven kijken. de drager van de schoenen zei dat ik de sleutel weer moest vinden.
ik weet niet wie het was maar ik weet vrijwel zeker dat ik deze nacht op zoek naar de sleutel moet net als vorig jaar. ik wil weten of deze soort dromen vaker voorkomen