Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

een rare droom

Jessica.Brandsma
14 jaar geleden

Hey ik ben 14 jaar, Vannacht droomde ik dat ik bij een klein verlate huisje was en daar zat ik heel vaak met vrienden enzo, dat was dus voor heel lang zo.
Later kwam ik daar terug, het huis was ineens een stuk groter, was niks ergs we konden er nog gewoon in enzo.
Later was ik weer bij dat huis hij was weer wat groter, nu had hij 2 verdiepingen, was ook goed.
later was het huis wel een mooi huis ineens, echt een villa.

De volgende dag kwam ik weer, het huis was nu echt HEEL groot,het was een kado van iemand, hij was vierkant en heel hoog, en op de bovenkant zaten allemaal cubussen.
Ik ging het huis in, en was er met een jongetje van 9, hij ging een trap naar beneden en ik ging hem volgen, maar de opening naar beneden was heel klein dus
ik kon nog maar net doorheen, dus ik bestloot gewoon bij 1 kamer te blijven zodat ik niet dat probleem nog heb dat ik van die irritante trappen moest lopen.
ik was nu dus in een kamer, de tapijt was blauw, en er was een normaal trappetje waar je gewoon af kon lopen, er lag een baby op de rand en een peuter kwam aankruipen
en duwde de baby perongeluk van de trap af, de baby moest huilen en ik ging er snel naartoe om hem te troosten. Ik hield de baby vast en zag wat mensen, het was een man
met zijn dochter die iets van 12 was en zijn vrouw. ik ging een kamer in, een vrouw zei 'ah, je hebt de baby!' en toen ging ik bij andere mensen staan die een bruiloft aan het bekijken waren. De bruid en bruidegom kwamen aanlopen, de bruid zag er duidelijk uit alsof ze niet wou trouwen, ze had een jurk aan met allemaal stekels op de schouders en ze had rode kringen onder haar ogen. De bruidegom zag dat ze niet wou trouwen en hij was niet echt aardig dus hij brak een stekel van de jurk af en duwde die in haar, boven haar borst en ze moest een beetje schreeuwen van pijn. toen ineens werd alles overnieuw gedaan, alsof je een film opnieuw keek want wat er eerst gebeurde was ineens niet meer gebeurt. De bruid en bruidegom kwamen weer aanlopen, ditkeer was het de bruid die de stekel in haar duwde want ze wou zelfmoord plegen want ze wou niet trouwen, het lukte niet en alles begon ineens weer opnieuw. Ze kwamen weer aanlopen, ditkeer duwde de bruid weer een stekel in haar en viel op de grond, ze dacht dat ze dood zou zijn maar dat was ze niet, ze kwam erachter dat ze in een soort droom zat waar ze niet uit kon komen en alles gebeurde steeds opnieuw (de achtergrond was ook helemaal zwart trouwens, de grond was blauw) toen droomde ik dat ik wakker werd, ik werd wakker voor een schilderij die ik aan het maken was maar het lukte niet want ik kon iets niet tekenen (ik teken in het echt wel veel) en toen ging ik naar beneden om te eten, mijn moeder had patat gekocht als ontbijt, daar was ik wel blij mee.

dat was mijn droom, weet iemand wat het kan betekenen? XD