Beste leden van het forum,
Ik heb een terugkerende droom waarvan ik erg benieuwd ben wat dat betekend.
Ik droomde enkele weken geleden, dat ik twee "cavia's" kreeg (ik heb er in het echte leven twee). Ze zagen er alleen niet echt uit als cavia's, meer als hele schattige pluizige soort kuikentjes/poesjes (in het echte leven had ik 2 poezen, waarvan er 1 vorig jaar is overleden tot mijn grote verdriet).
Ik was erg blij met de "cavias" en wilde ze in hun kooi doen. Maar ze ontsnapten me en renden door het huis, verstopten zich overal. Ze waren niet bang. ik was een soort van in paniek, want wilde ze zo voorzichtig mogelijk pakken maar ze glipten steeds uit mijn handen.
Ik heb ze niet te pakken gekregen, was nog druk bezig met achter ze aan kruipen, toen ik wakker werd.
Vorige week droomde ik weer zoiets. Ik kreeg weer twee hele schattige pluizige beestjes. Ze leken toen meer op Fredjes (knaagdieren) maar waren het niet. Dit keer wilde ik ze in de buitenkooi bij on ze twee cavia's doen (die kooi met cavia's bestaat echt) maar ze ontsnapten weer steeds door de mazen van het gaas.
Nu renden ze dus overal door de tuin rond. En weer kreeg ik ze niet te pakken en wilde ze heel voorzichtig pakken, want ik was zo blij met ze en wilde ze goed verzorgen.
Wie o wie, weet wat dit betekend?
Alvast erg bedankt voor uw reactie, met vriendlijke groeten
Minik