Hallo, Ik ben een 18 jarige meid die sinds juli met men vriend samenwoont.
Zijn familie is nogal paranormaal begaafd. Hijzelf kan geesten zien en met ze communiceren. Zijn overleden oma hangt bij ons in huis om hem voor sommige dingen te waarschuwen.
Hij vertelde mij dat hij, voor de aanslag op koninginnedag het aan had zien komen. Hij zag een auto en de naald, maar wist niets van het monument af, totdat hij de beelden zag op de tv.
Een paar dagen terug was een heel paranormaal actieve dag. Het begon 's ochtends, nadat we hadden ontbeten kreeg hij een soort visioen weer. Dit keer ging het over een rijtjeswoning en een lichaam dat stil op het dak lag. hij zag een seconde later dat het lichaam verdwenen was. daarna liepen 4 mensen het huis in en werd er 1 van bewerkt me een mes. Ik vind dit zelf nogal creepy en moest dit kwijt. heb zelf geen idee wat het zou kunnen zijn.
Na dit visioen ging hij een kamer opruimen en had een kruk op zn kop gezet op de bank. hij wilde iets wat naast de bank lag oppakken, maar toen kwam zijn oma en die riep tegen hem dat hij niet bij de kruk in de buurt moest komen. een seconde later kwam de kruk omhoog.
ik zat in de woonkamer en werd ineens moe, dit was rond 12 uur smiddags. ik gng naar bed om even te liggen en ik droomde. ik droomde van de slaapkamer en in die droom was ik wakker, bij het voeteneind zag ik 2 gedaantes staan in lange mantels met een kap over hun hoofd. naast mij lag mijn vriend. een seconde later was hij verdwenen.
toen zag ik een grote 22 verschijnen tussen de gedaantes in en die begon af te tellen. De gedaantes zeiden nog dat als ik hem nog wilde terugzien ik een kachel moest laten ontploffen.
daarna werd ik wakker en had waarschijnlijk last van slaapverlamming, waardoor ik in paniek raakte en men viend riep. Nadat ik mijn droom verteld had heb ik die dag verder niks meer meegemaakt en kon die avond gewoon weer slapen.
Weet iemand misschien wat ik hier mee aanmoet? zijn die visioenen van men vriend echt? weet iemand misschien waar dat over zou kunnen gaan?
Waarom spoken de voorwerpen in ons huis? en wat zou mijn droom kunnen betekenen? Mijn vriend had het wel over dat een vuurwerkpot die hij wilde bestellen 22 seconden nodig had om de lont op te branden voordat die het vuurwerk ontstook.