Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verraden en geholpen

Marc de Jong
13 jaar geleden

Hoi,

De laatste tijd worden mijn dromen steeds duidelijker en sterker en ik kan ze met meer gemak onthouden. De meeste zijn vrij eenzijdig en makkelijk te verklaren (achtervolging, vallen, iemand slaan maar niet raken), maar deze ene droom bevat meerdere elementen zodat ik hier nogal over twijfel.

Ik droom dat ik lid ben van een "highly skilled assault team" (groep van huurlingen) van vijf personen en we zijn in Amsterdam. Van het ene op het andere moment word ik door de groep verraden en ben ik diegene die ze moeten vermoorden. Ik word de hele stad achtervolgd, soms door één persoon, soms door meerderen. Dit zijn hele angstige momenten. Op het moment dat ze me eindelijk te pakken hebben, helpen twee of drie van de vijf personen me om toch te ontkomen. Ze blijken uiteindelijk toch aan mijn kant te staan.

Als het alleen om het verraden ging, kon ik het wel verklaren (door onzekerheid), maar door de twist aan het eind begin ik toch te twijfelen aan de boodschap van de droom. Wie kan me helpen?