Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dromen over aangereden worden en dan doodgaan en een geest worden...

mell
13 jaar geleden

hallo
ik droomde vannacht dat ik met mijn moeder en nog iemand in alle3 een apart krot woonden op een open vlakte met een hekkie eromheen.
ik kwam sn8s naar buiten en mam ook en opeens komt een witte auto met een lange ´neus´ op me af. ik natuurlijk adem inhouden en me niet kunnen verroeren. me moeder staat te gillen en dan rijdt de auto me dood.

opeens spring ik over (in me droom) naar me huis. daar zit ik als geest naast me moeder. ik kon raar genoeg toch nog half met haar communiceren! ze hoorde me een klein beetje en ze zag me handgebaren een beetje doen. ik vroeg op die manier aan haar ´hoe ben ik doodgegaan...´ ze legde het aan me uit en er zat nog iemmmand in de woonkamer, een vrouw met een streepjesshirt. ze zag er zo vreemd uit maar zewas toch gek genoeg bekend voor mij.
ik vroeg haar ´kun jij me hore?????´ zij zij ´jazeker, helemaal.´ we hebben samen gepraat en ik vertelde haar van hetongeluk op die kale plek met de witte auto in de nacht.
maar ik bleef een geest. wat kan dit betekenen? ik d8 f dat echt was want mijn dromen kunnen soms heeeel echt aanvoelen en ik d8 ook dat dit allemaal echt meegemaakt had vannacht. watis dit?