hallo allemaal,
ik ben nieuw hier maar heb vannacht zo naar gedroomd datik toch graag wil achterhalen wat de betekenis is.
ik droomde dat we in een soort van woestijn woonde en zij ver weg woonde, mijn man en ik moesten alles verkopen om benzine te kunnen aanschaffen voor de auto en we zijn snel er heen gereden. daar aangekomen vind ik geen dochter maar een armband horloge ( zo'n zilver ding) een paar zilveren oorbellen met steentjes en daarboven een kaart met allerlei friemels er op getekend ( nix byzonders) en op de achterkant staat:
mam, ik heb mijn best gedaan om tot half 2 in leven te blijven maar het is me niet gelukt, werdt licht in mijn hoofd en heb er aan toe gegeven, ik hou van je"
werdt huilende wakker en had enorme hartkloppingen. het heeft zker nog 1 uur geduurd voor ik weer gewoon kon ademen. zelfs onder de douche heb ik nog staan nahuilen.
heb mijn dochter een sms gestuurd dat ik van dr hou en haar later op de dag verteld hoe en wat, kreeg een inmens lief smsje over wat ik voor haar beteken maar dat weten we van alkaar hoeveel we van elkaar houden , dus daar zit het probleem niet, mocht dat er zijn.
nou ik krijg het er nu nog benauwd van, in elk geval iedereen bedankt voor jullie eventueel lezen en helpen begrijpen.
wilma kalkman