Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verbeelding of toekomst droom?

Liever anoniem
13 jaar geleden

Hallo,

Ik ken deze site al langer dan vandaag en kwam hier weleens om te kijken wat mijn dromen betekenen maar ik heb vannacht zo raar gedroomt ik wil graag advies. (sorry voor de spelfouten)
Mijn (ex?) vriend had een tijdje een pauze nodig zei hij dinsdag tegen me en sindsdien ben ik er echt kapot van. Ik huil elke dag enz. (ik vertel deze informatie omdat het misschien nuttig kan zijn om mijn droom te verklaren) maar nu droomde ik dus vandaag dat ik naar zijn huis ging om daar te logeren wat ik voor onze pauze redelijk vaak in weekenden deed en de dag ervoor droomde ik dat ik in de trein naar hem toe zat en vandaag was ik er het leek zo echt compleet met alles erop en eraan zoals het altijd als ik daar ben. Hoe ik dus weet dat het na onze pauze was is omdat ik samen met hem in zijn bed lag in mijn droom en toen aan hem vroeg warom hij die pauze had ingelast en hem vertelde hoeveel verdriet ik ervan had, en toen ja een black out ik weet niet meer wat erna gebeurde ik weet alleen nog dat ik weer terugliep naar het station naar huis het weekend was voorbij en dus ook de logeerpartij. Maar nu is mijn vraag is dit gewoon een droom van mijn verbeelding wat ik heel graag wil dat er gebeurd of zou dit een toekomst droom kunnen zijn iets wat nog gaat gebeuren...? Wat denken jullie?