Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Geheimen vertellen in je slaap

13 jaar geleden

Mijn vriend en ik zijn meer dan 5jaar samen, zijn onze woning reeds anderhalf jaar aan het verbouwen en binnen enkele maanden verhuizen we.

Door de vele stress zijn we beiden gevoeliger. Heb een andere man ontmoet, waar ik me goed bij voel en me bij kan ontspannen. Onze band is vriendschappelijk, al kan ik echt naar hem verlangen.

Mijn vriend hoort me in mijn slaap de andere man zijn naam zeggen, en ik zou een kreunend geluid maken. Ik herinner me hier niets van. Geen droom, niets van besef… Het zou al meerdere keren gebeurd zijn.

Ik wil natuurlijk mijn gevoelens voor mezelf houden, hopen dat ze over gaan, alleen vertel ik dus mijn geheim in mijn slaap zonder ik dit besef.

Wat is de oorzaak? Ja ik denk aan hem, maar waarom zeg ik zijn naam? Heb dit nog nooit eerder gehad. Hoe kan ik dit voorkomen? Dit vergemakkelijkt onze relatie niet, wat ik van zijn kant ook volledig begrijp.

Jenna
13 jaar geleden

Nou, eigenlijk is het vrij simpel zoals je zelf als zegt:

Je verlangt naar hem, en je wil hem zegmaar.
Ik denk (om even de relatietherapeut te gaan spelen) dat je dit je vriend uit moet leggen.
Misschein kun je wat afspraken maken, bijvoorbeeld dat je het hem verteld als je naar die andere vriend gaat, en dat je je daar natuurlijk ook aan houdt. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

X

Dream
10 jaar geleden

Ik ben een jongeman van 31 jaar en ik droom al regelmatig ruim een jaar dat ik sex heb met een weduwe van 68 jaar.
Ze is een grote, stevige vrouw en ik wordt na zo'n droom met een bonzend hart (en een behoorlijke erectie) wakker.
Ik ken haar van een kookcursus en omdat we alletwee alleen zijn koken we bijna wekelijks samen. Als ik haar weer zie na zo'n droom moet ik altijd blozen en het lijkt alsof ze het aanvoelt want op zo'n moment geeft ze met altijd een extra stevige omhelzing.