Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ex in druk zwembad

Daisy
13 jaar geleden

Hoi allemaal,

Ik heb vannacht een droom gehad die ik niet kan verklaren.
De afgelopen twee jaar heb ik een nare relatie gehad met een man die loog over zo ongeveer alles. Hij heeft me de afgelopen twee maanden nog behoorlijk lastiggevallen, omdat ik hem niet meer wilde spreken. Inmiddels ander telefoonnummer aangevraagd en heb nu sinds twee weken niks meer van hem gehoord. Dit is best wel een emotionele tijd geweest en ik probeer dit nu af te sluiten.
In mijn droom van vannacht kwam ik hem tegen in een druk zwembad. Ik was daar met vrienden (voorheen ook vrienden van hem) en ik zag hem daar met een andere vrouw. Hij keek me wel aan maar zei niets. Ik probeerde hem in mijn droom te ontwijken, maar kwam het toch steeds weer tegen. De eerste keer met die andere vrouw, maar daarna was hij steeds alleen. Uiteindelijk stopten we met zwemmen en was ik alleen bij de hokjes van de kleedkamer, waar hij ook naar toe kwam. Hij kwam wel steeds achter me aan, maar zei niets.
Het water van het zwembad was helder trouwens.

Heeft iemand enig idee hoe deze droom uit te leggen is?

Groetjes