Ik heb vandaag een enge maar raare droom gehad. Ik droomde dat ik naar mijn kamer ging en dat ik een hammer op mijn bed legde en daarna ging ik ff naar de badkamer en toen ik terug kwam keek ik toevallig in mijn kamer en toen zag ik een witte enge man nee het was een combinatie van een man en een beer en hij had die hamer in zijn hand en hij kwam recht op mij af dus ik rende naar de woonkamer waar mijn moeder was en ik vertelde haar dat hij naar ons toe komt maar ze geloofde het niet dus ik zag een ijzeren schep op de eettafel staan dus ik pakte die om mezelf en mijn moedeer te beschermen. Toen kwam hij en probeerde me te slaan maar gelukkig was ik sterker en versloeg hem toen die op de grond was gevallen , bleef ik hem op zijn hoofd slaan en daarna in dezelfde droom zag ik mezelf opeens in mijn oma"s huis , het was daar heel gezellig tot dat mijn neef kwam samen met mijn tante. Mijn neef was heel boos op mij dus ik vroeg hem waarom hij boos is en hij gaf mij als antwoord dat hij die ene witte man/beer was. Dus ik werd in mijn droom heel erg verdrietig onmdat ik mijn eigen neef had vermoord. En toen opeens in dezelfde droom zag ik mezelf in een kasteel , ik was een vampier en ik was getrouwd met de koning maar niemand wist dat ik een vampier was tot dat er 2 meisjes waren die dat ontdekten en toen de koning dat wist , wou hij gaan scheiden.
Ik heb dus 3 dromen achter elkaar gehad zonder om tussendoor wakker te worden ik ging gewoon van de ene droom naar de andere , help me a.u.b ik wil echt weten wat dit betekent…