Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

betekenis?

lisanne
12 jaar geleden

Nu heb ik hele periode dat ik 'duidelijk droom' maar ik vraag me af of er een betekenis zit in deze droom..

Ik stond in het donker samen met mijn hond waarop iemand op ons afkwam, en mij vervolgens in mijn buik ( bij mijn maag ) schoot.
Mijn hond reageerde hier gelijk op en viel die persoon aan, waarop ze zelf ook werd neergeschoten. Bij haar schouder.

Toe kwam er iemand die direct 112 belde en me naar het ziekenhuis wilde brengen,
Ik kon amper praten en kreeg geen lucht meer maar als ik heel hard op de wond bleef duwen kreeg ik er met meoite uit dat ik wilde dat mijn hond ook geholpen werd, ze mocht niet dood gaan.
De ambu kwam, en wilde me naar binnen tillen, heb er toen weer uitgeperst maar mijn hond dan? Kunnen jullie haar ook opereren??
De medewerker zei dat ze geen dieren mochten helpen, ivm hygiene en dat dat dus niet kon
Plots stond mijn vader er, en hij zei ik breng haar gelijk naar de dierenarts ze wordt geholpen!
Ik ben toen naar het ziekenhuis vervoerd en geopereerd, en kreeg te horen dat mijn hond ook geopereerd werd en alles goed was gegaan, we hebben het beide gehaald.

Vervolgens ging mijn droom verder? Of een nieuwe? In een cafe waar een donker persoon tegen zn groep vertelde dat hij kapte met moorden,
Hij ging naar buiten naar wat leek een zwembad, en werd achtervolgd door 3 mensen die zijn baas m achterna had gestuurd met de woorden 'maak hem af'
Het was pikdonker buiten, en hij had door dat hij gevolgd werd, en sprong in het water, hij dook onder
Vervolgens loste ze een paar schoten en dachten dat ze hem geraakt hadden, dus draaide zich om, toen schoot hij ze dood, hij had geen keus.
Daarop kwam de rest van de groep naar het zwembad en merkte dat die 3 dood waren en hij nog leefde,
Nu hadden ze een ander plan, ze lieten 6 of 7 bommen op het water, de eerste zouden exploderen, de laatste had een giftig gas zodra je het inademde ging je dood, hij was dan nu onder water maar moest toch een keer boven komen.

Met veel zwemmen en onder water blijven lukte het om de eerste te ontwijken, en kon lang genoeg onder blijven voor de laatste bom, iedereen bij het zwembad was inmiddels dood.

Met zijn adem ingehouden klom hij eruit en rende weg zonder adem te halen hij leefde nog.
Hulpdiensten waren nu ook gearriveerd en zodra ze ademde vielen ze dood neer door het gas,
De volgende dag kwam hij terug naar al die lichamen en hij moest het oplossen, met een masker tegen de giftige damp ging hij de lichamen ruimen, eerst door een molen zodat het een soort gehakt was, want dan zou het sneller wegrotten en de geur eerder verdwijnen.
Er kwamen een hele groep vrienden hem helpen, het zwembad was leeg, en liep door tot onder een school, hier hadden ze een grot van gemaakt, waar alle lichamen in werden gedumpt en verwerkt,
Natuurlijk was de stank overweldigend en viel dat de mensen in de omgeving ook op, maar dit kwam door het riool etc werd ze weis gemaakt, en het zou over een paar weken wel over zijn, tot dan moest de school sluiten,

Er waren mensen die in de grot wilde kijken, maar zij kregen iets heel anders te zien ( boekenkelder) als wat het echt was

...

Ik vraag me toch af wat het betekend/of het iets betekend,
Gisteren droomde ik ook over mijn hond ze werd achterna gezeten door een krokodil, die haar helemaal uit elkaar trok en opat....