Hallo,
Ik heb afgelopen weekend 2 rare dromen gehad, ik zal ze hieronder beschrijven.
Ik droomde dat ik bij ons thuis achter de schutting ging kijken (achter onze tuin) en zag daar 2 hele mooie zwarte tulpen (zaten nog in knop), die waren daar gegroeid ongeveer 50 cm van elkaar. Ik herinnerde mij (in mijn droom) vaag dat ik daar iets had geplant, maar dat was meer iets van een pit van een vrucht om voor de grap te kijken of er iets 'op' zou komen.
Afgelopen nacht droomde ik dat ik kleding aan het passen was. Ik stond in het pashokje om mijn eigen kleren weer aan te doen toen er opeens een vrouw achter mij stond. Deze vrouw was helderziende en voor mijn gevoel was ze overleden (het was zeg maar een geest). Ze vertelde mij dingen over mijzelf en vertelde dat ik in een rolstoel zou komen, op het moment dat ze dat vertelde zag ik zuid-frankrijk voor me en later een streek in Italie. Ik vroeg haar hoe ik in een rolstoel zou komen, dat wist ze niet, zei ze. Ik had in die droom het gevoel alsof ik dit zelf niet was, maar toekeek en 'ik' zei ook andere naam toen de vrouw (helderziende) vroeg hoe ik heette.
Het waren beide heel aangrijpende, intense dromen.
Weet iemand wat dit kan betekenen?
Alvast bedankt!