Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gevangenis

Mysticraven
11 jaar geleden

Goedenavond iedereen,

Ik had van de week een hele rare, maar een hele mooie droom. Ik zat in een gevangenis waar ik uit probeerde te ontsnappen. Ik zocht alles door en zag vaak gevangenisbewaarders. Als ik er een zag probeerde ik weg te rennen ook om zodoende een uitweg te vinden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik oude kleren aan had en een grote stoffige rugzak. Ik zocht steeds naar een uitweg en had steeds meer het gevoel dat er een uitweg zou komen, en die kwam er! Ik zag een ijzeren deur openen naar een uitgang. Eenmaal bij door die uitgang te hebben gelopen zat ik een soort en met van kooi. Die probeerde zich om mij heen te sluiten. Ik wilde terug door die deur, maar die ging dicht. Ik probeerde over de muren van de kooi te klimmen maar zag aan de bovenkant allemaal spijlen opkomen. Toen had ik het gevoel dat de gevangenisdirecteur mij tegen wilde houden met een soort machine die een horizontale paal/balk had om mij terug te slaan in de kooi. Ik schoof de spijlen aan de kant en sprong op de paal en bewoog mij naar het eind van die balk. Toen zag ik de kans om te ontsnappen omdat ik een boom zag waar ik in kon springen. Ik viel naar beneden en rende hard weg. Het mooiste was dat ik in de droom daarna een heel euforisch gevoel had. Ik vierde het midden op een weg/pad met mijn armen in de lucht roepend: yes, yes!!!. Ik zag allemaal mensen om mij heen die voor mij applaudisseerden. Ik haalde de rugzak van mij rug, viel op de grond van blijdschap en gooide de rugzak weg.

Ik werd wakker met een euforisch gevoel. Heb ook het idee dat mijn leven aan het veranderen is, maar wil graag wel wat meer over deze droom te weten komen! Graag jullie reactie!!

Groetjes,

Mysticraven