Hoi,
Ik heb een terugkerende droom en nu ook evaluerende droom waarvan ik de betekenis niet begrijp.
Ik ben bekend met dromen, voorspellende dromen, terugkerende dromen, reeks-dromen.
Normaal gezien begrijp ik de betekenis goed, maar ik heb nu een terugkerende droom die ik helaas niet begrijp.
Hij komt terug met maanden ertussen en is nu ook aan het veranderen in kleine details;
Ik droom dat ik op een pleintje buiten sta, er komt een klein en dun meisje naar mij toe. Ze heeft zwarte slecht verzorgde haren en zwarte kleding aan. Ze is hooguit 12 jaar. Ik kan haar gezicht niet zien want haar haar hangt voor haar gezicht en ze kijkt naar de grond. Ze loopt alsof ze dronken is en heeft een groot mes in haar rechter hand. Het mes lijkt op meer op een dolk of een zwaard zo groot (40 centimeter lang)
Het meisje praat tegen mij, ze zoekt mijn hulp. Een man die rechts uit mijn gezichtsveld staat roept dat ze drugsverslaaft is. Ik ben bang omdat het meisje heel labiel is en een erg groot mes vast heeft dat in haar hand bungelt. Ik ren weg en het meisje is boos en vloekt en tiert mij na. Ik voel me schuldig dat ik haar niet help maar ben te bang om in haar buurt te blijven.
Eergisteren heb ik deze droom weer gehad maar na ongeveer 4 keer is hij nu in kleine details veranderd.
Ten eerste heeft het meisje dit keer haar wjsvinger afgesneden (dit was al gebeurd voordat ik haar zag) Haar hand en het mes nu onder het bloed. Het mes houd ze vast met haar middel en ringvinger en pink.
Ten tweede krijg ik het meisje nu ook te spreken, en vraag haar of ze pijn heeft. Ze antwoord met een beetje.
De derde vrandering is dat, nadat de man rechts van mij, mij heeft verteld dat ze een verslaafde is, ik schuin tegenover mij mijn vriend zie ik hem zeg dat ik het eng vind en wij nu beide, bang, hand in hand wegrennen.
En de laatste verandering is dat het meisje nu ook achter ons aan komt, vloekend en tierend. Ze houd halfverwege op omdat ze het niet volhoud.
Kan iemand mij misschien helpen met de uitleg van deze droom?
Het houd me erg bezig!
Liefs Jessica