Ik droom altijd het zelfde maar wel verschillende dingen.
De droom begint leuk en lief, maar aan het einde van de droom word het een hell, er gebeurd altijd iets.
De ene keer vermoord ik iemand, de andere keer kom ik op een duistere plek onder de grond met zombies die me willen eten.
Mijn dromen beginnen altijd goed en eindigen in een avontuur eindigen in iets gevaarlijks of negatiefs.
Wat mij opvalt aan mijn dromen is dat droom in grijs, zwart en wit, ik zie nooit kleur in mijn dromen, als ik bijv een boom zie weet ik dat tie groen is en denk ik een groene boom te zien maar ik zie geen kleur.
Nog iets wat me is opgevallen als ik droom over mensen droom ik altijd over vreemden (heel soms over bekenden) maar ik zie die mensen nooit goed, geen idee hoe ze eruit zien, ik weet alleen dat ze allemaal blank zijn, haarkleur weet ik niet, man of vrouw weet ik niet, ik weet dat ze naast me staan maar ik zie ze nooit, ik praat wel met ze.
Wat ook vaak gebeurd is dat ik droom over een bekende plek maar dat die plek anders is in mijn droom dan in realiteit. Bijv een een glijbaan in het zwembad die uitkomt op die ondergrondse plek met zombies.
En ik droom nooit in detail alsof ik maar delen mee krijg van een verhaal.
En ik droom meedere dromen in 1 nacht.
Nou een voorbeeldje van de droom die ik had afgelopen nacht
Ik was op vakantie op een plek waar ik jarenlang heen ging en laatst nog deze zomer ben geweest.
Ik verbleef samen met mijn vriend in een hutje op een heuvel tussen de bosjes en bomen.
Daar vermoorden we iemand, me vriend was in paniek, ik niet en heb het lijk ergens verstopt tussen de bosjes.
Een scene verder kwamen er een paar kinderen die verstoppertje wouden spelen, ik zij is goed.
1 kind ging tellen en de anderen gingen zich verstoppen maar ik moest nog snel ff het lijk verplaatsen.
Ik verplaatste het lijk, draaide me om en daar stond een kind mij aan te kijken.
Toen werd ik wakker
Info over mijzelf die misschien kan helpen:
Ik ben 20 jaar, ik heb autisme, ik woon nog bij moeders en heb een vriend, 1 kat