Droom over Tika.
Ik was met een kennis en Tika ergens wandelen. Ik gaf Tika in de droom de opdracht om biljartstokken te apporteren, dus over water en dit te gaan halen voor mij. Ik verstopte de biljartstokken aan de overkant. De eerste kwam netjes binnen, ze bracht deze naar binnen in het restaurant, waar ik was. Tika ging de tweede halen, maar ze kwam niet terug. Ik ging zoeken. En ik zag Tika liggen binnen in de hal van het restaurant. Ze had gal of zo iets overgegeven en het leek dat ze dood was. Ze lag er vredig en lief bij. Ik ben bij haar gaan zitten, huilde en nam haar op mijn schoot en schudde haar wakker en haar hartje begon opeens weer te kloppen. Ik wilde daarna naar de dierenarts, maar toen werd ik wakker.
Gelukkig leefde ze weer aan de eind van mijn droom en was ze maar eventjes dood in mijn droom. Ik hou zo veel van dit hondje, ze is de grootste lieverd.
Dus een echte nachtmerrie. Ik heb geen biljartstokken en Tika heeft biljartstokken nog nooit geapporteerd of vastgehad.
Weten jullie de betekenis. Ik droom liever over leuke dingen.
Tika doet aan hondensport en heeft geleerd om dummies over water te zoeken. Dit betekent, ik sta naast Tika en zeg over. Tika zwemt over, pakt haar apport, de dummie en zwemt terug en geeft de dummie dan aan mij. Tika is een hond. De allerliefste van de hele wereld.
2 keer bewerkt. De laatste keer was 11 jaar geleden door Puntje.