Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen dat je uitgelachen wordt?

whitney.
11 jaar geleden

Eergister droomde ik dat ik werd uitgelacht door mijn vader. Kan iemand mij vertellen wat deze droom betekent?

Ik loop een snackbar binnen en zie mijn vader en een hele groep mannen rond de tafel zitten. Een van die mannen is mijn oom, hij leek niet op mijn oom. Maar op de een of andere manier wist ik toch dat hij het was. Wanneer ik mijn vader zie ren ik de snackbar uit. Dan beland ik opeen in mijn eigen huiskamer en zie ik een piñata. (vroeger maakte mijn moeder altijd piñata's voor mij voor mijn verjaardag.) Dan verdwijnt mijn eigen huiskamer en ben ik opeens in een lege ruimte, daar zie ik mijn vader, mijn oom en alle andere mannen (die mijn vader zijn vrienden moeten voorstellen, denk ik.) Deze keer ren ik niet weg, maar begin ik te schreeuwen dat mijn vader mij in de steek heeft gelaten en dat ik hem haat en nooit meer wil zien. Vervolgens lacht hij mij recht in mijn gezicht uit en begin ik te huilen. Hij zegt me dat ik mijn moeder na praat en dat- dat niet mijn eigen gedachten zijn. Op dat moment wordt ik hysterisch en schreeuw ik de hele tijd. "Ik heb gelijk, toch?" "Ik lieg niet!" "Het is echt zo!" Alle mannen halen hun schouders op behalve mijn oom. Hij probeert mij te kalmeren en dan vraag ik ook aan hem of ik gelijk heb en hij zegt dat ik inderdaad gelijk heb. Alleen klinkt het heel erg ongeloofwaardig en haalt hij zijn schouders op terwijl hij dat zegt. Hierdoor wordt ik boos en voel ik me onbegrepen en een beetje hulpeloos. Ik kijk om mij heen en iedereen staart mij aan en mijn vader lacht mij steeds harder uit.

In het echt leven heb ik helemaal geen contact meer met mijn vader, hij woont in Spanje. Ik heb heel lang geprobeerd contact te houden maar hij doet de moeite niet en ik ben er een beetje klaar mee. Heeft dit ermee te maken? Ik ben trouwens 16.. Als dat wat uitmaakt.. Hahaha.