Ik droom veel de laatste tijd, tenminste je schuint elke nacht wel te dromen maar normaal weet ik daar niks van maar nu word ik smorgens weer wakker en denk ik nou wat heb ik nu weer voor rare dingen gedroomd, maar dan ben ik ze wel snel weer vergeten. Als ik droom slaap ik heel licht, ik word dan soms ook ineens wakker ookal is het geen nachtmerrie. Ik word smorgens ook soms eerder wakker dan de wekker terwijl ik nog wel moe ben en ik heb hier normaal nooit last van, alleen de afgelopen 2 weken ongeveer. Iemand zei tegen mij dat het door stress zou kunnen komen, maar er zijn geen grote veranderingen in mijn leven en ik maak me eigenlijk nergens echt zorgen om, niet anders dan ik altijd heb. Zoals ik al zei weet ik mijn dromen niet meer, wel een paar kleine stukjes
Eentje is dat ik bij een school ben (die ik niet uit het echte leven herken) en daar is het altijd heel leuk en pas droomde ik dat ik daar weer was (ik droom heel af en toe vaker over diezelfde school) en dat ik in de lift naar boven ging.
Een andere droom whatsappte ik met een jongen die ik in het echt ken en dat hij iets zei dat hij niet wilde bevestigen of hij me wel of niet leuk vond. Verder herinner ik me niets en ik heb niks met die jongen en zal ik ook nooit krijgen denk ik.
Weet iemand misschien hoe deze dromen zouden kunnen komen of hoe ik het kan helpen ofzo?