Voor mijn droom is er nog wat vooraf gegaan, iets wat duidelijk de aanleiding was van deze droom…
Vorige week was ik aanwezig bij en screening van een nieuwe film, een topmoment want ik zou er ook mijn favoriete acteur ontmoeten. Voor de film begon hadden enkele verliefde en uitbundige meisjes zich tot bij hem geworsteld om selfies te nemen. Uit respect voor hem wilde ik me niet bij hen mengen dus besloot ik te wachten tot na de film, er was dan een moment beloofd dat we de cast konden ontmoeten, jammer genoeg is dit moment nooit gekomen en werden we snel buiten geleid. Ik heb deze acteur nog van op een afstand gezien, maar dichterbij komen ging niet meer.
Mijn droom begon op het moment dat we de bioscoopzaal uitgeleid werden. In groep (ik herkende enkel een vriend die die avond ook bij mij was) werden we naar een andere plaats gebracht, waar we weer moesten wachten. De cast kwam binnen maar verder gebeurde er niets, tot ze weer weg gingen. Vervolgens werden we weer ergens anders naartoe gebracht waar hetzelfde gebeurde. Zo ging het enkele keren, naar de vreemdste plaatsen: een vervallen klaslokaal, een binnenplaats van iets wat op een oude fabriek leek… telkens opnieuw kwam de cast (ik vermoed dat het de cast was, ik herkende alleen die ene acteur) binnen en gingen ze weer weg. Opvallend was dat elke keer ik die acteur zag, hij er steeds zieker uitzag tot het bijna pijnlijk was om te zien.
Mijn droom eindigt op het moment dat mijn vriend ook ziek wordt en ik hem enkel één van mijn kalmeringsmiddelen kan aanbieden om te helpen (pillen die ik zelf neem om mijn sociale angst te controleren).
Binnenkort heb ik de kans om die acteur terug te zien, hij speelt ook in een band en ze treden op in het dorp vlakbij. Ik wil er graag naartoe gaan maar dit voelde als een waarschuwing, alsof het toch voor niets zou zijn, dat het toch weer mis zou lopen.
Het verontrust me dat ik deze droom nog zo gedetailleerd herinner. Graag had ik jullie mening hierover gehoord. Alvast bedankt.