Ik liep met een donkere man van middelbare leeftijd een stukje op, we liepen op een verhoging, ongeveer paar meter boven de grond
Als je naar beneden keek zag je een aflopende schuine dijk naar beneden lopen
We zeiden niets tegen elkaar
Een hele jonge kleine donkere jongen sprak tegen me en begon me telkens te bedreigen en bleef maar doorgaan ermee, niet met wapens maar met woorden en zei telkens dingen over me die totaal niet klopten en geloofde mij niet en bleef ermee halstarrig doorgaan
Toen pakte ik hem met beide handen vast en gooide ik hem naar beneden op een soort rooster (raster met kleine vierkantjes erin ) en toen hij dat raster had bereikt sprongen de blauwe vonken eraf,wist dat hij dood was, alsof het schroeide, blauwpaarsachtig kleurde het raster met een soort licht eruit
Nadat ik dit had gedaan voelde ik me totaal opgelucht en begon daarom wat te lachen
De andere mijnheer stond nu rechts van mij achter me en ik zag ineens een groot soort slagersmes glimmen en hij stak me erna direkt in mn rechterheup en het ging er doorheen
Ik voelde geen pijn en werd direkt erna wakker, ik had het van deze man totaal niet verwacht