Ik heb nu een paar nachten achterelkaar gehad dat ik vreemde dromen had.
Gister was het bijv. dat ik bij mijn moeder thuis op bezoek was, en er iemand langskwam omdat ik boeken niet had ingeleverd [ik ben zelf niet lid van een bibliotheek]. Die jongen werd boos omdat ik geen boeken kon inleveren en liep terug naar zijn auto. Daar zaten nog 2 jongens in, die jongen kwam op mij af en pakte mijn linker arm vast en stak deze in brand. Ik heb dit vuur uitgekregen en ben toen in mijn auto gestapt [waar mijn 6maanden oude dochter ook in zat], die jongen zou toen mijn auto in de brand willen zetten maar ik ben snel weggereden, mijn moeder en broer keken schreeuwend toe.
Vannacht droomde ik dat ik post uit de brievenbus zou halen voor bij de weg, ik was bij een boerderij met kippen en varkens. Er liep 1 kip en 1 groot varken met mij mee naar de brievenbus, daar aangekomen zat er gember in, zodra ik dat eruit pakte wilden de dieren dit opeten. Ik gaf het dus aan hen en liep rustig terug, het varken had niet genoeg aan die paar stukjes dus ging mij achterna zitten, ik rende weg, sprong over stroomdraad maar hij bleef mij achtervolgen totdat hij mij op de grond had gesmeten.
[Ik slaap sinds een paar nachten alleen omdat het tussen mij en mijn vriend niet goed gaat, sindsdien droom ik hevig.]
Wat betekenen deze dromen? vooral die dieren kan ik niet plaatsen.