Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wierd dont understand maby someone help(ja ben gwn nl)

raveille
16 jaar geleden

ik snap men droom echt niet ik heb em hier onder opgescrheven alleen de namen zijn veranderd omdat ik nu men standaard nickname heb gepakt en iedereen die herkent

ik viel in slaap en toen ging ik met leon en kevin en juut en melanie en nog zo een meid die ik niet herkende naar disney toe, daar ging ik dus met melanie in de spacemountain zoenen en zow maar na een tijdje was het in eens FLITS en toen zat ik in eens met men school ergens in breda en daar werd het echt gek want chantal(die klas genoot vna me) haar vriend was er ook bij en die liepen hand in hand, ze was gwn nuchter en zow en toen liep ik dr gwn gezellig naast was echt super gezellig met zn 3en en toen in eens liet chantal de hand van bas(haar vriend) los en vatte ze mij vol op men bek en ging overal met haar handen op mijn lichaam waar je maar kan verzinnen(ik zie haar echt alleen als vrienden heb dr ook nooit anders gezien en dat wil ik ook niet)

iemand die hem wel snapt???