Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Rare droom en ik geraak er niet uit!

Evita
15 jaar geleden

Ok... Ik wil eventjes mijn droom kwijt want ik kan er niet meer aan uit...

Ik was ergens aan het rondwandelen in de late namiddag en ik kwam een groepje van 3 personen tegen. 2 daarvan kende ik niet. 1 meisje wel. Ik ken dat meisje van vroeger op school, toen ik 12 jaar oud was. Ik had haar vorige week nog gezien in een tijdschrift en zei tegen mn vriend dat ze nog altijd zo mooi is. Toen dat meisje zich omdraaide naar mijn richting uit... Ze zag er niet uit! Twee blauwe ogen, geen voorste tanden en de rest van haar tanden zagen geel en zwart dooreen! Ze keek me ook heel raar aan. Toch... wou ik tegen haar zeggen dat ze er goed uitzag in dat tijdschrift. En toen begon ze te wenen. Ik ben toen weggelopen. Ik stapte een auto in (bleek de mijne te zijn), een enorme jeep! Daar zaten 3 mensen in. 2 die ik ken van vroeger van te volleyballen, broer en zus. Ze keken me aan en hadden dezelfde symptomen als dat meisje ervoor. Er zat nog een 3de persoon in de wagen achter mij, maar die heb ik nooit kunnen bekijken in die droom. Ik keek die 2 andere mensen aan en die keken met net dezelfde blik als dat meisje naar mij en begonnen te wenen. Ik ben beginnen te rijden (ik zat ergens met het gedacht dat ik die mensen thuis moest afzetten, alleen heb ik nooit geweten waar die mensen woonden)... Ze waren overal aan het werken, ik geraakte er moeilijk door maar net omdat ik met een jeep reed kon ik er nog wel door. Na een tijdje verdwenen die mensen in de auto. Ik zette mn auto aan de kant en ging naar de kermis om de hoek (die hier enkel in augustus staat). Ik probeerde een vriend van mij constant te bereiken. Ik bel veel met hem en kan enorm goed praten met hem, hij staat altijd voor me klaar. Nu wilde ik hem bereiken om te praten over die mensen, wat mij was overkomen en bellen met hem ging niet. Enkel smsen. Hij zei dat hij niet tot bij mij kon geraken... Zijn zus was zwanger en buiten hem mocht er niemand bijkomen, zij wou ook alleen zwanger zijn (er mocht dus niemand anders zwanger worden) en ze mocht niet alleen gelaten worden.

Ik vond het allemaal maar vreemd...

Het zou fijn zijn als iemand er ook maar iets van een uitleg bij kan geven...