Laatst had ik een vriendin te logeren en praatten we over geesten en dergelijke. Toen vertelde ze over een bizarre evaring. Je kent het gevoel wel
dat iemand naar je kijkt. Dat had zij op een vakantie ook, ze draaide zich geschrokken om maar er was niemand. De dag nadat zij weg was besloot
ik dat het gewoon een verhaal was. Maar 2 dagen later had ik midden in de nacht het idee dat mijn vader naast mijn bed stond en mijn wang streelde.
Ik draaide me om, maar er was niemand. Iets later dacht ik dat er weer iemand in mijn kamer stond en deed dit keer het licht aan, maar weer niemand.
Ik kan me ook nog goed herinneren dat toen ik 7 was ik een witte schim in mijn kamer zag. Hij was doorzichtig en keek mij aan. De schim zei iets
en ik schrok heel erg. Ik draaide me om en durfde pas 2 uur later te kijken, maar toen was hij weg. Toen ik het aan vriendinnen vertelde maakten zij mij
belachelijk, maar ik weet zeker dat de schim daar was. Net als dat er iemand in mijn kamer was. Kan iemand mij helpen om te vertellen of ik nou
echt gek ben of dat er wel iemand in mijn kamer was.
Dankjewel,
Groetjes.
Ps. O jaa, we zijn 4 jaar geleden verhuisd dus het kan niet dezelfde schim of geest zijn dan toen ik 7 was, of wel?