Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

eieren naar het hoofd gooien, wat betekent het?

marij
15 jaar geleden

Hoi, wie weet de betekenis van mijn droom?
ik stond of liep langs een groenstook (bosjes) en voelde rakelings iets langs mijn hoofd gaan. Toen ik rondkeek, zag ik een mand op de grond staan met kleine en grote bruine eieren en gele eierdooiers. Mijn eigen gedachte in de droom was dat de mensen uit de omgeving daar de eieren pakte en naar mensen gooiden vanuit hun huis die net langs de mand kwamen, vanwege onvrede uit hun woonbuurt.
Ik voelde "de eieren" steeds rakelings over mijn hoofd gaan, maar omdat ik onder de lichtkleurige struik (lichtbeige takken en bladeren) met mijn hoofd was gaan zitten raakte de voorwerpen mij niet. Ik zat in hurkhouding en was rechts van de mand gaan zitten terwijl ik er eerst links van stond.Ik voelde steeds dat het rakelings over mijn hoofd ging. Ik kon echter niet zien wie of wat er gooide, ik zag alleen maar een paar huizen vlak voor mij staan, waarvan ik vermoedde dat het gooien daarvandaan kwam. En er was iemand naast mij met wie ik communiceerde, maar ik weet niet wie het was.

Ik had het gevoel wan verbaasd zijn en vroeg me in de droom af of de grote eieren struisvogeleieren waren, hierna werd ik wakker. Wie kan het mij vertellen

manwila
14 jaar geleden

je gaat bijna dood want iemand roep je maar helaas hij is alaan dood gegaan