Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

wat betekend mijn droom

15 jaar geleden

ik droomde over mijn man, hij kreeg telefoon wel 2 maal , ik stond naast hem en kon alles horen , de eerste telefoon werd er een geweer geladen en de 2e maal werden er door de telefoon schoten gelost ik vermoed dat mijn man bedreigd werd .
mijn moeder was daar ook in diezelfde kamer , ze kreeg paarsgekleurde glazen tegels die ze in elkaar pasten ,mijn grootmoeder en vader waren ook daar maar wat zij deden kan ik mij niet meer herinneren ik werd angstig wakker en durfde niet naar beneden te gaan .
wat betekend mijn droom

dit is de 2e maal deze week dat ik droom over mijn man , laatst zat ik op een trein in de deuropening op de grond de deuren waren open en de trein raasde op zijn route , er kwam een donker harig man tegenover mij zitten met een brede glimlach en een sigaretje rokend , een voor mij onbekend man . even later kwam ik op het oude appartement aan van mijn man(alleen) ; ik kwam huilend het appartement binnen( ik weet nie eens hoe ik van de trein ben gestapt) op de sofa lag een kat te slapen de kat keek op en was lief , het was een witte kat met grijze streepjes toen ....werd ik wakker

wat betekend deze droom

jazeera

2 keer bewerkt. De laatste keer was 15 jaar geleden door JAZEERA.

mondir
15 jaar geleden

heey jazeera,volgens mij is je man met iets gevaarlijks bezig met iets wat ni mag,waarnaar je elke dag en elke moment bang bent van de overheid of dergelijke ( je weet wat ik bedoel)dus praat eens met je man hierover en zeg dat hij als hij met wat bezig is dat hij moet stoppen want deze droom is eigenlijk een waarschuwing, succes !!!

jolanda 26
11 jaar geleden

ik droomde dat mijn telefoon overging er stond een naam in gijs ik heb niet opgenomen maar 2 maanden later hoorde we dat een kennis genaamd gijs zelfmoord heeft gepleegd hoe bestaat het ik ben er nog beduusd van groetjes jolanda