Hallo allemaal,
Afgelopen nacht heb ik een vreemde droom gehad.Wat ik ook zo vreemd vind ik dat ik het me precies kan herinneren hoe het ging.
Mijn klas wordt uit elkaar gehaald en vannacht droomde ik dat ik op Zweinstein zat, dat wij griffoendor waren en dat wij dus verdeeld werden over de andere afdelingen van de school. Ik was daar heel erg verdrietig en boos over, maar dat deel lijkt me duidelijk. Wat daarna gebeurde is het deel wat me onduidelijk was. Omdat we als laatste 'nacht' bij elkaar op de zaal zouden slapen, besloten een klasgenoot en ik in een bed te slapen. Toen was mijn klasgenootje ineens heel iemand anders, namelijk een vrij bekende actrice, en ze me stoorde door al het woelen. Ik ben toen opgestaan en naar de kamer ernaast gegaan.
In die kamer ernaast stonden heel erg veel bedden en daar sliepen dan ook een aantal mensen. Er was een heel schattig meisje aan het praten in haar slaap. Toen ik daar ging kijken bleek het een meisje te zijn die ooit bij mij in een musicalgroep heeft gezeten. Ik ging toen niet met haar om, dus vind het al vreemd dat zij erin voorkwam. Daarna kwam het broertje van een oude jeugdvriendin naast me staan. Hij was wel meegegroeid en niet van de leeftijd waarop ik hem het laatst heb gezien. Hij legde toen zijn hoofd op mijn schouder en ik mijn hoofd weer op zijn hoofd. Zo hebben we een tijdje gestaan en het gevoel wat ik toen kreeg was heel vertrouwd, alsof het nooit anders was geweest. Toen zei hij "dit gaat toch niet gebeuren, want ik ben homo" (dit is iets wat in het echte leven ook zo is, al weet ik dat niet van hemzelf, maar van zijn zus toen ik haar twee jaar terug sprak). Ik zei toen dat me dat niets uitmaakte, dat ik gewoon gezellig bij hem wou zijn en toen zijn we samen in bed gaan liggen.
Vlak daarna werd ik door de moeder van een huidige vriendin geroepen en ze vroeg of ik even sigaretten voor haar wilde halen. Ik dacht dat ze me geld gaf, maar het waren condooms die ik zou moeten ruilen voor sigaretten. Ik heb die toen aan het broertje van de vriendin gegeven en hij gaf mij markeerstiften.
Toen ging mijn wekker af.
Ik vond deze droom erg bizar, omdat er mensen in voor kwamen die ik lang niet gezien heb, nooit in het echt gezien heb en waar ik nooit veel mee om ging. Dat broertje van mijn vriendin stond ook vrij ver van me af. We woonden ver uit elkaar en zagen elkaar alleen in de vakanties. Het enige wat ik nog weet is dat hij mij ooit 'verkering' heeft gevraagd toen ik daar voor het eerst had gelogeerd. Zou iemand mij kunnen helpen met de interpretatie hiervan? Ik zit erg met de bizarheid van deze droom en toen ik op de site onder 'oude vrienden' keek, vond ik niet echt een bevredigende verklaring.
Alvast dankjewel!
Groetjes, Sabine